Utmaning

Har verkligen utmanat mig själv den här veckan, provat på saker jag inte gjort förut och så vidare. Tänk att man är och klarar av så mycket mer än vad man tror!! Vilken skillnad det blir när man utmanar sig själv och går in helhjärtat i det man gör. Energin flödar!

I dag har jag varit ute på landet och unnat mig lite lugn och ro. Läst kurslitteraturen, solat och lagat mat med färska kryddor från landet. På eftermiddagen åkte jag in till stan för lite functional moves. Slutade med att jag fortsatte in på dansklassen med Britney-3 koreografin! Utmaning! Ser fram emot nästa vecka!!!

Kvällen avslutades med födelsedagskalas i Lagerbecks sommarstuga. I morgon blir det en sväng ut på landet igen för att hälsa på Maria! Mysigt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits