Stockholm Halvmarathon

Stockholm Halvmarathon igår! Vilken fest!!

När vi kom fram till Stockholm strax efter två gick vi till Kungsträdgården för att hämta nummerlapp och tidtagningschip. Därefter satte vi oss på en bänk i parken och åt mellis. Kaffe och macka. Solen ville  nästan tränga igenom molnen, och vi njöt! Sen drog vi oss mot slottet för att hitta min startgrupp och kolla  läget. Eftersom vi hade gott om tid på oss strosade vi runt i Gamla stan i väntan på starten som gick tio i fem. 

Det var ett skönt lopp från början till slut! Kroppen och flåset kändes lätt, och det fanns mer energi att ta av även när jag nått mållinjen på tiden 1:51:26. Firade med en middag och lite kaffe och glass på en restaurang innan vi begav oss hem till Eskilstuna igen! Klockan hann nog slå tolv innan jag, nöjd och glad, somnade.


Nu sitter jag och njuter av tystnaden i vår lägenhet. Mmm, vad gott det är med te och gröt på morgonen! :) Idag ska jag bara njuta av min prestation och försöka att inte tänka för mycket på kommande utmaningar, även om det är svårt att låta bli.

Snart är det dags för gudstjänst!! Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: malina

du är så duktig malin!

2009-09-13 @ 15:24:56
Postat av: Anonym

jag är så impad! det skulle vara kul att ses någon gång! läste att ni ska till norge, det låter helt underbart! när är det ni flyttar förresten? kramar!

2009-09-14 @ 20:15:12
Postat av: mamma

Det var så kul att vara med!

2009-09-14 @ 22:29:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits