Just do it!

Dagen började med att jag och Petter åt frukost tillsammans, s-a-m-t-i-d-i-g-t! Bör understrykas för det händer inte ofta :) Mysigt var det i alla fall och vi hann sitta framför tvn en stund också! Sedan har jag skrivit och gjort klart min näst sista inlämningsuppgift för termninen, ganska mysigt det med när regnet öser ner! Väl utnyttjad tid och man blir inte stressad av att hinna ut i solen. Mamma ringde och bjöd mig på lunch på P2 i konstmuséet och på eftermiddagen träffade jag finaste Julia! Efter jordens svettigaste cykelpass trodde jag att middagen skulle stå färdig när jag kom hem men hallå, ingen hemma?? Dåligt väder - ingen middag. Så resonerade Petter (vi hade tänkt grilla). Lite ilsken kokade jag en kastrull med gröt till middag istället... men det funkar det med;) I morgon Västerås, föreläsningar på förmiddagen och konditionstester på eftermiddagen. Är lite seg men det är bara på't igen! Just do it!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits