Energi

Veckan började inte så bra med en magkrasch efter söndagens långlöpning. En riktig glädjedödare! Hela måndagen låg jag hemma och tittade på avsnitt efter avsnitt på tv4play.

... Men idag är jag energisk! På förmiddagen har jag varit på skolan och skrivit på min uppgift som är en undersökning av livets värde. Ska använda mig av två olika metoder, Time trade off och Standard gamble. Har valt migrän som problemområde. Det säger er kanske inte så mycket, men är ganska intressant faktiskt!

Sen har jag haft lyxen att vara ledig flera tisdagar och torsdagar i rad nu så att jag har kunnat gå på lunchpassen på Forever, och så även idag!

Snart kommer Petter hem. Vi tänkte ta oss ut och cykla innan middagen idag! Det är för fint väder för att sitta inne.
Trevlig kväll!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits