Vårvinter

Vilka dagar vi haft nu!! Takdropp, snö och sol idag igen! Södra Sverige är ju inte så bortskämt med riktig vårvinter. Har just varit ute och sprungit o bara njutit. Är solen kvar i eftermiddag ska jag sätta mig på balkongen med en kopp "Brunkullan" te, som jag blev tipsad om, och tog med mig från Östersund.

Det är konstigt vad mycket (annat) man får gjort när man har tentaplugg. Jag tror till exempel aldrig att lägenheten varit så skinande ren som nu! Har städat in i minsta vrå. Torkat ur lådor och skåp i köket, dragit ut möbler och klättrat på stolar för att putsa och torka överallt. Men nu börjar undanflykterna ta slut så det är bara att ta tag i studierna. Målet är att ta mig igenom förra årets tenta idag. Hej hå.

Kommentarer:
Postat av: mamma

Det är ju en bra sak med tentaplugg, att man får så mycktet annat gjort.

Lycka till med plugget också!!

2010-03-22 @ 19:01:45
Postat av: karin

Härligt att du kunna sitta på balkongen t om! VI får ta och ses snart tycker jag!!! Hur har du det i veckan? Kramelikram

2010-03-24 @ 06:36:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits