Underbara helg

Måste ha varit helt slut efter tentan i torsdagskväll. Försov mig nämligen på fredagen. Det är det värsta jag vet och händer som tur är inte mer än 1 gång vart tredje år ungefär, men tack vare min fantastiska svärmor lyckades jag ta mig från sängen till bussen i stan på 10 min! :)

Det har varit så skönt med helg! Bästa på länge faktiskt, utan måsten och borden. Har köpt nya blommor och gjort vårfint här hemma. Snickrat en sänggavel och börjat på en griffelvägg i köket. I fredags hade vi myskväll hos Bergs i Helgarö och igår blev vi bjudna till familjen Nilsson i Tumbo!

Efter frukosten imorse sprang jag en lång runda ut till Ostra. Skönt att energin börjar komma tillbaka. Kanske för att evighetskursen "Hälsofrämjande arbete - samhällsnivå" äntligen är över. I morgon börjar hälsoekonomin och det ska bli skönt med nått nytt att koncentrera sig på!

Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer:
Postat av: karin

Vad härligt att höra. Ses imorn!!!

2010-03-28 @ 21:35:59
Postat av: Monica

Oj!

Har ni redan fixat sänggaveln. Det blir spännande att få se.

Kram

2010-03-29 @ 15:45:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits