Sommarlov

S o m m a r l o v... måste vara ett av världens bästa ord och känsla!! Finns det nått bättre än att vakna upp på morgonen och hela sommaren väntar! Sista tentan är skriven, jag var förberedd och det kändes okej. På kvällen firade vi sommaren med klassen uppe på Djäkneberget i Västerås!

Nästa vecka börjar jag plugga igen, men på distans! Idag ska jag beställa kurslitteraturen (1000:- tycker jag är mycket!!) och bestämma mig för var jag vill ha min praktik i höst. Antingen på Karolinska institutet i Stockholm där jag kommer få en inblick i arbetet med fysisk aktivitet och stödjande miljöer eller på Folkhälsocentrum i Östersund där de ska utvärdera fysisk aktivitet på recept. Svårt val.

Men nu ska jag ut i solen och gå en långpromenad med Julia!

Live High - From An Avocado Salad Session - Jason Mraz

Kommentarer:
Postat av: elina, bebben och samuel

östersund låter bra tycker ja! :) kram på dej tjejen!

2010-06-04 @ 21:29:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits