Sommarläsning

Jag läser sällan böcker utöver all kurslitteratur som jag behöver plöja mig igenom under höst och vårterminerna, men på sommaren brukar jag ha ro att läsa en bra bok! Sitter och funderar över vilken bok som ska få äran i år. Har blivit rekommenderad "Duktighetsfällan - en överlevnadsbok för prestationsprinsessor" av Joanna Rose och Aleksander Perski och "No perfecet people allowed - creating a come as you are culture in the church" av John Burke. Kanske inte vore så dumt. Har ni några andra bra tips på bra sommarläsning?

För er som kommit igång eller planerar att komma igång med löpningen i sommar, SvD ger några enkla tips!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits