Kvällssol

Vilket drag det var på Forever igår!! Jag var så svettig och lycklig efteråt :) I kväll har jag sprungit en liten återhämtningsrunda längs ån. Eskilstuna är fint i solen!

Har också lämnat mamma och pappa på tåget mot Kiruna. Flyget blev inställt på grund av flygstrejken i morgon så nu väntar ett antal timmar på tåget istället för dem! Tur att belöningen blir valsafari och Hurtigrutten!

I morse hade jag föreläsning om våra sinnen och hur dem påverkas under kronisk stress. Det är lite annorlunda att ha föreläsningar via datorn men det funkar riktigt bra! Kursen har hittills varit intressant så jag ser fram emot att sätta mig in lite mer i mina böcker i morgon. På kvällen blir det Forever och sedan födelsedagskalas hos Lagerbecks i Ostra!

Nu ska jag göra i ordning en kopp te och se på film!
Go kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits