Blueberry Lifestyle

Sitter på balkongen med tända ljus och njuter av en lugn och skön avslutning på dagen. Har varit och hälsat på i Maria och Jockes mysiga lilla torp idag, vilket smart drag att flytta ut på landet så där!!

Och så har jag äntligen fått tag på ett par shorts att träna i så att jag inte svettas ihjäl! Köpt på Ebay så ska inte ropa hej innan de ligger hemma i brevlådan. Ett par knallgröna Nike!

I morgon ska jag och Petter åka till Stockholm. Dricka smoothie på fräscha Blueberry Lifestyle och sukta efter surfbrädor och våtdräkter på 6/5/4. Hoppas på en trevlig och lika solig dag som idag!

Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Monica

Hej Malin!

Nu har jag kollat in på din blogg igen, det är så kul, trots att vi både hörs och ses mellan varven.

Grattis till praktiken på Karolinska. Det blir nog jättebra.

Vi ses.

Kram Monica

2010-06-22 @ 21:58:02
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Nu har jag kollat in på din blogg igen, det är så kul, trots att vi både hörs och ses mellan varven.

Grattis till praktiken på Karolinska. Det blir nog jättebra.

Vi ses.

Kram Monica

2010-06-22 @ 21:59:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits