Hemmapyssel

Jag älskar promenaderna till och från stan. Mer eller mindre. Idag mindre. Snöstorm med piskande blasksnö är inte mitt favoritväder.

Jag och Maria har pluggat lite på förmiddagen. Sen har jag gått på stan. Fixat ny bankdosa och köpt jättefina gardiner, fast i fel färg. Råkade visst köpa gardiner i precis samma gråa färg som väggen. Synd.

Tänkte städa lite i kväll. Jag är en stökig person... som älskar att ha fint omkring mig (är inte helt nöjd med kombinationen), så därför blir det oftast så att jag börjar med att piffa och avslutar med att städa! Helt fel ordning. Och så även denna kväll :P

Nej, nu ska jag fundera ut vad jag ska göra av kycklingen som ligger i kylen och tinar.
Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: L-L

TACK för din goa omtanke och fina ord hos mig.



Hi,hi...jag känner igen mig i det du skriver om att det är så skönt att ha fint omkring sig, men tråkigt att städa, först piff sen städning. Men det kanske är det roliga piffet som gör att man samlar energi för att orka städa = )!



Kram L-L


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits