Vilken dag!

Ja ni... lunch med Rebecka, långpromenad i solen och fotvård i eftermiddag - livet är hårt ;) Nej, men äntligen är det dags för mina fötter att få bli riktigt ompysslade. Konsultation, personlig, rådgivning, fotbad, behandling, och fotkräm. Och behandling av mina stackars blå tånaglar. Fötterna får ta en del stryk efter många mil i löparskorna.

Idag är jag hemma och pluggar på om nutrition och träning. Föreläsningen igår gick i 100km/h och det är mycket att läsa på idag för att ha en chans att hänga med. Ska också leta reda på hur människorna mår i Sundbyberg, hur miljön påverkar deras hälsa osv. Försöker inbilla mig själv att det är riktigt intressant :) och det ÄR det ju egentligen.

Nej.. hej och hå, tillbaka till studierna!

Kommentarer:
Postat av: mamma

Det låter härligt med fotvård. Du kanske fått några bra tips du kan dela med dej av.

Vi ses i helgen.

2009-09-16 @ 18:25:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits