Surf i Norge

Idag kom vi hem från några regniga, stormiga, blöta men ändå väldigt HÄRLIGA dagar i Norge med våra vänner Elina, Samuel och lilla Kima. Den lilla byn Hoddevik i Stadlandet är bland det vackraste jag har sett!! Höga berg som stupar rakt ner i ett turkosblått hav. Och överallt traskade små får eller kor omkring :) Bortsett från att vi har haft lite otur med vädret (trodde att tältet skulle blåsa bort en natt) har vi fått leka lite i vitvattnet och myst i tältet och haft det riktigt bra! Blev firad med lite sång på morgonen igår också på min 21 års dag :) Nu längtar vi ännu mer efter att få surfa i värmen i Australien!!

Imorgon börjar en ny vecka. Det är mycket skolarbete som ska göras! Puh! Och så ska vi fira Jocke i min klass 30 års dag. På fredag åker jag och mamma upp till Umeå för att fira mormors 75 års dag, och passa på att gå på Nike Club Event på IKSU i Umeå på söndag. Träning 8 timmar i sträck!! :)

När vi kommer hem dröjer det bara någon vecka innan det är dags att flytta! Det ska bli så otroligt härligt att flytta till lite större!!! Det ska bli så kul också att måla och göra iordning allting. Inspirationen flödar :)

Det är mkt på gång nu! Är nästan lite stressad. Men nu hänger i alla fall tvätten på tork, och snart ska det handlas och fixas iordning inför veckan. Sen ska vi bara slappa hemma i soffan framför en bra film med en varm kopp te, mmm!

Kommentarer:
Postat av: lovisa

tjo,grattis i efterskott:)är allt bra med dig?hade ni det roligt/kram

2009-09-29 @ 12:54:19
Postat av: Malin

Tack Lovisa! :) Det är jättebra med mig... lite stressad över skolan och så bara... men det är man kanske alltid mer eller mindre! Det var skönt att komma iväg till Norge över helgen i alla fall! Hur är det med dig? Kram!!

2009-10-01 @ 15:21:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits