Efter en runda på stan...

Ser fram emot en Stockholmsdag på lördag! Mamma och pappa följer med den här gången och agerar hejaklack :) Banan går genom Norrmalm, Vasastan, Kungsholmen, Gamla stan och Södermalm. Startar vid slottet och slutar i Kungsträdgården. Tror att det blir en fin runda! Var just nere på Stadium och diskuterade skoköp. Eftersom jag sprungit i mina Asics i mer än ett år nu börjar det bli dags för nya. Men eftersom de är så sköna och insprungna skulle jag kunna köpa en ny sula istället... det är ju trots allt mest dämpningen som har tagit slut. Det betyder att jag istället för att kosta på mig ett par nya skor för över tusenlappen kan komma undan med lindriga två hundra kronor! Kanon :) Halvmaran ska dock springas med gamla skor OCH sulor. Vill inte ha några skavsår. Har äntligen hittat ett par snygga vinterskor också som inte ser ut som stora friluftskängor utan helt okej och smidiga! Hm. Spara, spara, spara.

Igår gick mina glasögon sönder. Det var bra för jag behövde en spark i baken så att jag blev tvungen att gå ner och beställa nytt glas! Hittade nya bågar också som jag letat efter jättelänge... de fanns inte i rätt färg och skulle ta några månader att få hem (vilket är bra med tanke på att glasögon inte är särskilt billigt, nu hinner jag kanske spara till det med).

Nej, nu ska jag marinera fläskfilé. Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vädret ser ut att bli fint till helgen så jag tror det blir en bra Stockholmsdag.

Håller med dej om att det är dags att börja spara.

Och prioritera vad man ska lägga pengarna på. Jag såg två fina koftor på Elin Maria, men jag har bara råd med den ena. Vilken ska jag ta?

2009-09-09 @ 19:44:10
Postat av: Malin

Ah, va svårt det är när man måste välja!! Du får visa mig koftorna så kanske jag kan vara smakråd :) Ska bli kul att se de vitmålade stolarna också! Vi ses i helgen!

2009-09-10 @ 08:06:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits