Annorlunda middag

Idag skulle vi ha ätit köttfärsbiffar och potatis till middag. Men när jag kom hem med tåget fick jag lust att göra köttfärspaj istället... och det fick jag minsann ångra för det blev snarare köttfärsröra än paj! Vet inte vad som hände. Det var som att pajdegen (som jag precis som vanligt förgräddade) sjönk ihop med köttfärsen... Hm. Jaja, vi fick plocka bort degen och äta "köttfärsgratäng" istället... lite GI har väl ingen dött av ;)

Fotbehandligen igår var helt underbar!! Det visade sig att hon som tog hand om mig hade sprungit mycket när hon var yngre och kunde en massa. Tydligen pronerar jag väldigt mkt och för att slippa blånaglar och ont i höften behöver jag inlägg eller bra skor med stöd för hålfoten. Fick numret till Vilstas idrottsklubb också ifall jag skulle få för mig att springa med dem där :) En annan lustig grej var att hon hade läst Folkhälsovetenskap i Västerås precis som jag! Så vi hade mkt att prata om under tiden hon tog bort 3 naglar (!!), masserade och pysslade om mina fötter. Mmm!

Imorgon ska vi jobba med grupparbete i miljömedicin hela dagen i Eskilstuna. Inte jätteroligt att lära sig, men roligt att kunna! Trivs så bra med min grupp, Maria och Maria!:)

Kommentarer:
Postat av: Maria

ja, det är en alldelses fin-fin grupp vi har!

2009-09-16 @ 20:50:50
Postat av: mamma

Jag tror på inlägg. Det är jättebra för fötter, knän och höfter.

2009-09-17 @ 18:43:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits