Älsklingstuna

Igår var en seg dag. Trött och frusen. Sov en lång stund när jag kom hem från skolan och vaknade yrvaket klockan fem! Gick och la mig tidigt på kvällen igen och sov som en sten hela natten. Skönt! Så idag är jag lite piggare. Har precis varit ute och sprungit längs ån med solen i ansiktet. Eskilstuna har sin charm! Älskade Älsklingstuna.


Pratade just med storebror i telefon en lång stund. Jättekul att höra hans röst! Det var så länge sen vi hördes! Men om några månader ses vi :)

Snart ska jag sätta igång och plugga på om kardiovaskulär träning och respirationssystemet... fram med den tunga, tjocka boken med bara en massa svåra engelska termer! Puhh. I eftermiddag ska vi börja med grupparbetet i Miljömedicin. Vi mjukstartar och tar det över en fika :)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

skönt att du är piggare idag. Själv är jag rätt så förkyld. Hoppas att jag inte smittat dej.

Vi hörs till helgen.

2009-09-09 @ 19:40:18
Postat av: Malin

Va tråkigt att du är förkyld! Hoppas du känner dig piggare snart!!

2009-09-10 @ 08:05:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits