Tentaplugg

Några bilder från Umeå!

Sitter och försöker pränta in Träningsfysiologin i huvudet inför tentan imorgon.. puuh! Jag har ingen motivation alls. Hösttröttheten är inte rolig! Är ensam hemma i eftermiddag/kväll så jag har i alla fall lite tid på mig. Ska iväg och träna vid halv åtta så då har jag bestämt att tiden går ut och det får vara nog! Kroppen behöver verkligen röra lite på sig, jag är så seg!! Oftast är det lite rörelse och frisk luft den behöver när det känns som att man bara vill lägga sig i soffan och inte göra någonting. Har bara suttit på min bak sen Nike Event i söndags så nu är det dags att göra ett ryck.

Imorgon blir det helg! Känns väldigt skönt! Vi ska ha en riktig vilohelg, förutom eventuellt en sväng till Stockholm där Petter ska fota någon "rail session" på Plattan.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga!
Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Monica Berg

Hej Malin!

Visst är det skönt med helg efter tenta, då får man känna sig riktigt ledig några dagar. Lycka till med tentan!



Monica

2009-10-08 @ 20:33:08
Postat av: Maria

Lycka till med tentan idag! Själv beter jag mig som att jag vore ledig idag, fast jag borde börja läsa till mina tentor. Men varför börja i tid, det har jag ju aldrig gjort förrut ;-) Trevlig Helg!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits