Ta in naturen!

Renoveringen går framåt!

Idag har vi hunnit mycket. Målat färdigt planket, målat hallen och köket i "Krita" och ett extra varv "Sandsten" i sovrummet. I vardagsrummet är några väggar grundmålade. Där ska det så småningom målas "Drivved". Är nöjd med våra färgval. De är naturliga och sköna att se på! Precis så vill jag att det ska kännas i mitt hem. Jag älskar detaljer, material och färger hämtade från naturen. Trä, sten och linne. En av mina favoritsaker i vårt hem är lampan som Petter har gjort av en bit grånad och ojämn träbit! Imorgon ska jag ta med mig kameran igen och dokumentera lite :)

Den här veckan blir minst sagt hektisk!! Imorgon har jag redovisning om kostens betydelse vid fysisk aktivitet och resten av veckan ska jag skriva hemtenta om hälsa och miljö samtidigt som att renovera, städa och flytta också ska hinnas med!

Hej då Smedjegatan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits