Full fart

Den här hösten har varit väldigt intensiv. Egentligen har vi haft fullt upp ända sen i somras! Bara med roliga saker, men nu börjar man bli riktigt trött. Jag ser fram emot att komma i ordning i lägenheten och "bara va" lite grann också. Känna att jag hinner med studierna och kan göra allt så bra jag kan istället för att allt ska bli halvdant bara för att man har så många bollar i luften samtidigt. Ser fram emot kvalitetstid med vänner och familj.

Renoveringen går bra. Sovrummet börja växa fram mer och mer! Igår målade vi klart väggarna och började lägga golv. I helgen ska planket (till panelväggen) målas. Hallen tar också, sakta men säkert, form. Grundmålningen är nästan klar. Det blir så fint!! Nu på förmiddagen ska vi vila lite från renoveringen. Jag ska öva på att ta det lugnt. Inte "passa på" att boka in ett träningspass eller nått annat i första, bästa, lediga lucka. Nästa vecka kommer nämligen bli stressig med redovisning, hemtenta och renovering. Bäst att passa på att njuta lite av lugnet när man kan!:)

Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Det är bra Malin, det är ju faktiskt superviktigt att ta det lugnt också!



Det vore roligt med några sneak-peaks från lägenheten! Är så himla nyfiken på hur det ser ut.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits