Förändring

Idag har jag påbörjat grupparbetet om "kost och träning" och sedan lunchat med pappa på Sushi Yang. Gott och mysigt! Har också varit hos frisören - och så vips blev jag brunhårig! Får en liten chock varje gång jag ser mig i spegeln, men det är kul med lite förändring :) Har mer eller mindre förfallit under ett år så det var bara att göra något åt saken. Länge sen man fick bli lite ompysslad!
Nu står middagen på spisen och jag väntar på att Petter ska komma hem. I kväll är det plugg och träning som gäller! Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Spännande att se din nya hårfärg! Då har klassen utökats med två brunetter nu då? Ses imorgon!

Postat av: Monica

Hej Malin!

Spännande, vore kul att se en bild på dig.

Men du passade ju bra i det sist.



Monica

2009-10-14 @ 19:28:52
Postat av: mamma

Det lilla jag såg under mössan såg jättfint ut!

2009-10-14 @ 19:33:59
Postat av: Malin

Bild kommer så fort jag lyckas fastna på någon :)

2009-10-18 @ 19:33:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits