Onsdagsbestyr

Imorse åkte Petter till Åre (Hallen) för att hälsa på alla där uppe och åka skateboard och bara ha det bra! Härligt för honom! Hade jag inte haft massor att göra hade det verkligen varit kul att följa med. Men men. Att få sakna kan vara bra det med!

Igår, efter många timmars suckande över hantverkares oförmåga att passa tider, fick vi vår nya tvättmaskin installerad! Nu tvättar jag för fullt och riktigt njuter över att inte behöva boka några tider eller springa upp och ned från tvättstugan.

Morgonen har som sagt börjat med tvätt, och fortsatt med plugg. Har suttit och skrivit ett test om energi och näringsrekommendationen för kön och åldersgrupper vid vila och fysiskt arbetet. Snart ska jag ta en promenad ner till stan och hämta ut min bok i Idrottspsykologi för att kunna ta tag i min "mentala förberedelseplan" som ska vara klar i december. En uppgift som går ut på att konstruera en mental förberedelseplan inför en framtida prestation som jag ska genomföra för att på så sätt maximera prestationen. Frågan är nu om det blir Cykelvasan eller Sthlm Marathon!

Ha en riktigt skön onsdag!
Adjöss!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits