Ny vecka, ny kurs, nytt universitet

Ny vecka efter en alldeles för kort helg!

Avslutade helgen hos Lina där jag sov över söndag-måndag. Vi hade en riktigt mysig kväll med glögg framför tvn! Igår gick jag min första dag på Örebros universitet i nya kursen Idrottspsykologi som jag läser på distans. Det är alltid lite nervös att börja på en ny skola, även om det bara är en kurs. Vi kommer att träffas varannan måndag och då är det riktigt saftiga dagar, 8:15 till 19:00. Men det känns kul i alla fall och både kursansvarig och andra föreläsare verkar riktigt bra! Det var riktigt jobbigt körväder på vägen hem igår... dimma och ösregn om vartannat. Skjutsade hem en kurskamrat också och då känner man lite extra ansvar! Var helt slut när jag kom hem.

Nu väntar jag och Petter på On Off som ska komma och installera vår nya tvättmaskin. De skulle komma runt "10 och framåt".. vad är det för tid egentligen?! Sen ska vi ner till stan och fixa med pass och visum. Australien närmar sig!! :) Underbart! Resten av kvällen kommer gå åt till träning, plugg och en sväng till mamma och pappa i Ostra.

Adjöss!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits