Morgonstund

Jag tycker om att gå upp tidigt när jag har sovmorgon, bara för att få lite extra gott om tid. Eftersom jag fortfarande inte laddat upp några bilder härifrån lägger jag nu upp en bild från köket i alla fall så ni vet vart vi sitter och äter vår morgongröt :) Så småningom ska det hänga vita eller linnefärgade rullisar i fönstret (ni får tänka att de redan sitter där).

Igår började jag en ny kurs! Det är alltid lite spännande med något nytt, och igår blev jag glatt överraskad faktiskt. Med risk för att låta överambitiös tror jag att "Kost och fysisk aktivitet i ett folkhälsoperspektiv" kommer att bli en kanonkurs! Skojigt!

Imorgon åker jag och syster på spa. Det är tredje hösten i rad vi åker, så nu kan man väl säga att det har blivit en tradition? Vi ska få massage och ansiktsbehandling och gå långa promenader. Eftersom vi vill spara lite på pengarna har vi bestämt att fixa all mat själv, så idag efter skolan ska jag handla lite till middagarna jag ska stå för... grekisk sallad med quinoa och fisksoppa! Gott och smidigt. Och så en massa frukt också. Det måste man äta när man är på spa :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och ge mig iväg till skolan. Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ser ut att bli jättemysigt! Fint golv också! Ha en supertrevlig helg på spa´t! Det är ni värda!

Postat av: elina, bebben och samuel

åh va mysigt malin! nu känner ja att fam löfholm måste komma och sova över.. när blire inflyttningsfest?! kramar!

2009-11-07 @ 13:23:24
Postat av: Malin

Åh! Kom hit!! Ni är så välkomna!:) Vet inte riktigt när det blir inflyttningsfest men vi hoppas på nån helg i december! KRAM!

2009-11-18 @ 09:36:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits