Varför så trött!?

Åh vad jag känner mig trött. Nästan så där så att man undrar om man börjar bli sjuk? Helt slut i kroppen. Benen kändes som bly igår när jag var ute och sprang. Kanske är det vädret också som gör att man blir lite hängig. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll... åh... längtar redan tills man får burra ner sig under täcket. Men dagen har bara börjat! Snart ska jag till skolan och sätta mig och skriva lite på uppsatsen. Sen ska jag och mamma fika. Ska bli gott med en stor krämig latte. Det kan jag behöva! Ikväll är det tjejkväll också, mysigt :) Adjöss!



Kommentarer:
Postat av: lovisa

tjo:)hur e det med dig?har blivit förkyld tror jag,känner sig värsta snurrig:Pmen går allt bra i pluuget för dig?!ha det tokbra/kram

2009-05-05 @ 15:13:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits