Sommar utanför fönstret

Har suttit inne hela dagen, förutom en promenad till och från Forever och Hemköp, trots att solen skiner och det är riktigt somrigt utanför. Försöker förbereda mig lite inför torsdagen då jag ska opponera och redovisa min uppsats, men det är svårt att få något gjort idag...

2 mils rundan gick över förväntan igår. 102:48 minuter tog det och förutom en blå tånagel och några skavsår kändes det bra. Fick årets första, "osnygga", solbränna också. Skär som en gris med vita sträck efter linne och ipod :) 

Sa hej då till storebror och Kate igår kväll. Nästa gång vi ses blir i Australien över jul och nyår! Konstigt. Men väldigt kul att resa dit :) Som tur är kommer storasyster hem om bara någon månad!! 

Nu ska jag skriva klart mina stödord och städa lite inför tjejkvällen imorgon :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits