Storstädningsrush!

Sov ända till kvart över tio igår. Det är det längsta jag sovit sen i julas... annandagen tror jag bestämt. Sen satte vi igång med en riktig storstädningsrush. Det var nog tur att jag var utvilad, för varenda vrå skulle dammas, skuras, putsas och piffas. Va skönt det är när det är gjort! Vi har levt i en riktigt råttbo ett tag. Sunkigt och stökigt. Så där så att det inte känns som att det är någon idé att plocka undan efter sig, för det märks ändå inte. Nu är det iaf fint och jag ser fram emot att komma hem idag till en lägenhet som luktar citronrengöringsmedel. Är i Västerås och väntar på att ha möte med min handledare. Sen måste jag skynda mig hem och skrivaaa... bara en vecka kvar tills allt ska vara klart! Puh! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits