Picknick

Har just ätit mellanmål, sett en stund på Vänner och ska snart iväg på spinning. Jag vet... fy skäms att träna inne när solen lyser, men behöver nån som skriker på mig lite för annars skulle jag nog inte orka idag! Ikväll ska vi hem till Widholms och vara barnvakt till lilla Manne medan de firar bröllopsdag! Grattis Hannah och Simon!! Tänk va åren går fort! 

Igår fikade jag med tjejerna i Rothofsparken. Första picknicken i år! Väldigt mysigt var det. Hannah hade med sig termos och fika som hon hade bakat och bjöd oss andra på. Mumsigt :)

Hej så länge! 

Kommentarer:
Postat av: karin

mmm, fler sådana picknick-tillfällen måste vi ta i sommar!!!

2009-05-14 @ 16:05:07
Postat av: Hannah

TACK!!! FÖr hjälpen med Manne. Det var så skönt att bara komma iväg och vara bara jag och Simon lite. Vi kom på att det är ganska sällan. Tack tack!!! KRAMAR


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits