Återhämtning

Igår var en riktigt trött dag. När jag kom hem från Västerås slängde jag mig i sängen och låg kvar i nästan två timmar. Orkade inte göra något på hela dagen förutom lite skrivande på uppsatsen. Fick veta att jag fick godkänt på den sista tentan också så nu har jag klarat alla tentor det här första året!!! Känns väldigt skönt. Blev en tidig kväll också. Somnade nog strax efter halv tio. Nu borde jag snart vara utvilad tycker jag! Fortsätter praktisera "vila och återhämtning" idag (vilket jag för övrigt skriver om i min uppsats) med att ångbasta efter "functional moves" på lunchen... gött! 

Nu ska jag fortsätta översätta en vetenskaplig artikel som handlar om de främsta återhämtningsåtgärderna; kost och dryck, sömn och vila, muskulär och mental avspänning + nedmjukning och stretchning. Adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Monica

Hej Malin!

Grattis till sista tentan!

Jag är väldigt nyfiken på att läsa din B-uppsats när den är klar.

Monica

2009-05-12 @ 12:14:23
Postat av: Malin

Tack! :) Ja visst kan du få läsa den!

Vi ses snart hoppas jag!!

2009-05-13 @ 19:41:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits