Väntan på en bra vecka!

Pluggade en lång stund igår kväll, så idag tyckte jag att jag kunde få slappa... det är ju ändå lördag :) Har varit och kört lite morgonspinning, handlat och hämtat min skadade man på innebandyn med bilen. Svullen och stukad fot - ingen höjdare!

Ser fram emot veckan som kommer! Det blir intensivt skrivande på tentan, föreläsning om hur man får resultat av sin träning och en eftermiddag med föreläsningar om FYSS och FAR - fysisk aktivitet på recept. Och så hoppas jag på en fika igen med "Mariorna" för att fira att hemtentan är klar :D en Stockholmsdag med Julia nästa lördag och brunch med Widholms nån dag också.. ooh vilken höjdarvecka :)

Men det är ju en dag idag också... en bra dag! Ska dricka upp sista slurken i min kaffekopp och börja fixa mig lite inför ungdomsmötet! Adjöss

Kommentarer:
Postat av: Maria

Låter härligt!!! Och jag hoppas också på fikan där! :-)

2009-03-15 @ 12:44:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits