Söndag

Söndagar är en av veckans bästa dagar tror jag! I morse bjöd vi hit Widholms på frukost innan vi gick på gudstjänsten, väldigt mysigt ! Efter ett bra möte åkte vi, tillsammans med Sofia och Anton, Rebecka och Johannes, ut till familjen Berg och åt mat. Tog med mig cykeln så att jag kunde cykla hem till stan sen. Petter hjälper Edvin med musikinspelning i kväll så jag är ensam hemma. Skönt att dricka en kopp te i soffan med vindbitna kinder efter cyklingen och se på en film! Bra uppladdning inför veckan tror jag :)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Låter som du haft en bra dag. Hurtigt att cykla från Helgarö. Pappa och jag tog en långpromenad ner till Sundbyholm. Annars har vi inte gjort nåt speciellt idag. Jag går på spinning imorgon mellan 5&6. Ha en bra vecka!!

2009-03-29 @ 20:20:09
Postat av: Anna

Jo, det är bara bra! Har det bra här borta i det här jättelandet :) Hur är det med dig? Hälsa Petter! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits