Snöslask!

Pluggdag. Har börjat på riktigt nu. Igår läste jag en massa för att sätta mig in i tänket lite mer och idag skriver jag. Statussyndromet är en grymt bra bok faktiskt, rekomenderar den!! Den är intressant även om man inte vill läsa den i utbildningssyfte! Rolig tenta, men jobbigt med tidspress och att aldrig bli nöjd.

Bestämde mig för att cykla ut till Ostra och jobba imorse. Tänkte att "äh, det snöar ju inte SÅ mycket". Tog inte nya cykeln eftersom vi blev avrådda att använda dem i för kallt väder. Som tur var kan man nog säga, för det var inte en mysig cykeltur! Snöstorm med piskande blötsnö så att jag nästan önskade att jag hade tagit på mig skidglasögonen. Fick en riktig splash också av en stor lastbil som körde förbi, tack för den! Det var skönt när jag kom fram i alla fall. Mamma kom hem och bjöd på kaffe och gino.

Ja, och igår blev vi ägare till en Scott Scale 50 och en Scott Contessa 30. Wiii :) Nu längtar vi efter våren och skogen!! Nu ska jag fortsätta skriva... Tjohej!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits