Utställning

God morgon!

Igår hade vi posterutställning. Morgonen började lite hektiskt då det inte gick att skriva ut mina stödord!! Fick köra utan, och det gick bra ändå :) tur att det var ett ämne som jag känner lite extra för, då är det lättare att prata! R vann "bästa postern" och fick en aftereight ask och ett diplom.. bra jobbat tycker jag! Fick skjuts hem av M istället för att ta tåget och kom hem en hel timme tidigare. Skönt! 

Nu är jag ledig en hel vecka! Skönt och långsamt på samma gång. Petter kände sig dålig idag så han ligger och sover. Jag har just ätit frukost och ska snart lägga mig och läsa lite i Statussyndromet. Sen ska jag träna och träffa Julia! 

Ha en bra dag!

Kommentarer:
Postat av: Hannah

Postat av: Hannah

Ojdå... Hann visst inte skriv nåt.. :-)

Skönt att få vara lite ledig. Börjar inte ni också ny kurs nästa vecka?? Jag har så grymt mycket att göra så jag vet inte vad. Har suttit o pluggat nu i en timme och är redan tjock i huvet.. jaja.. är väl bara att bita ihop och sätta igång. Vill så gärna träffas o fika men de närmsta två veckorna är det kaos. Men sen kanske det lugnar ner sig något. Får höras snart. kramar

2009-02-11 @ 10:38:14
URL: http://haw.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits