Vårkänslor

Jag känner mig så nöjd över att jag gjort nånting vettigt de här dagarna då jag varit ledig. I går var jag på studievägledning i Västerås. Kändes bra! Har också lagat mat för mer än en vecka tror jag! Fiskgryta, kycklingwok och vitlökskyckling. Jag och pappa gjorde köttbullar igår också. Skönt att göra mat från grunden. Perfekt "snabbmat" att plocka ur frysen när man vill att det ska gå snabbt. 

Är lite snuvig i näsan idag igen. Ursh vad trött jag är på den här sega förkylningen! Cykla eller inte cykla ikväll? Hmm. Cykla lugnt kanske (lättare sagt än gjort).

I vår ska jag och Petter köpa varsin fin cykel som ska användas flitigt i sommar :) Förutom att cykla häromkring, har vi tänkt att göra en liten semester i sommar med cykling, fjällvandring och sommarskidåkning. Finns mkt kul man kan hitta på utan att flyga utomlands :) Men lite påskskidåkning ska vi hinna med innan sommaren kommer... Nu är det bara vårvädret som saknas!

Tulpaner som vi fick av mamma och pappa! Fräscht va?:)

Kommentarer:
Postat av: karin

så fint :)

2009-02-18 @ 17:30:54
Postat av: Maria

Åh vad mysigt,,, ska nog också köpa tulpaner!

2009-02-18 @ 20:42:11
Postat av: malina

gillar att du och petter är så påhittiga och kreativa! ni är fina!

2009-02-20 @ 00:09:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits