BalanZe

Idag är en riktig kalasdag. Kommer nyss hem från ett 27 års kalas hos familjen Hagelin och ska snart iväg på 30 års fest. Petter ska spela trummor ikväll så det ska bli kul att se och lyssna på! Tog vägen förbi torget på vägen hem och blev stoppad av en tjej som ville dela ut ett litet "informationspaket"  om BalanZe, ett nytt träningsställe som öppnar på JA Selanders gata i Eskilstuna den 1 oktober. Nyfiken som jag är tog jag glatt emot paketet och har just bläddrat igenom foldern som låg inuti. Även om jag håller fast vid Forever ska jag, av ren nyfikenhet, "prova på" när de öppnar!

Sitter och surfar runt på Nikewomen och Adidas. Inte konstigt att jag känner mig grå och tråkig när jag bara köper träningskläder. Men det är ju så kul!!! Jag blir alldeles till mig av att titta på träningskläder! Men som sagt, problemet är ju att jag inte har något att ha på mig förutom just när jag går och tränar... ska snart ta mig an garderoben och gräva efter något att ha på mig ikväll. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits