Semlans dag!

God morgon!

Åh va jag har sovit gott i natt. Både jag och Petter. Kanske var det den friska luften från kvällsskidåkningen igår i Arboga?:) 2 nedfarter var helt godkänt efter bara en halvtimmes bilfärd. 

I dag ska jag hitta 2 artiklar i DN eller Svd som jag anser har ett negativt genusperspektiv. Hm, ganska svårt tycker jag! Förutom det ska jag iväg på funktionell träning innan lunch, och ikväll ska vi hem till Anton och fika. Blir ingen semla idag, men ska handla ingredienser så att jag kan göra minisemlor på fredag!:) 

Önskar er en skön och vintrig fettisdag! Adjöss!



Kommentarer:
Postat av: karin

jag kunde dock inte motstå, så jag har nyss smällt i mig en fet, go semla från janeling :)

2009-02-24 @ 12:45:37
Postat av: Malin

Med all rätt! Det är ju fettisdagen ju! Själv har jag ingen att äta den med så då kändes det inte lika kul :)

2009-02-24 @ 14:50:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits