Torsdag 5 februari

Hemstudier i all ära... men oj vad jag blir rastlös! Har just suttit och skrivit om fysisk aktivitet, och Word har hängt sig!! Kommer inte ihåg om jag har sparat, så jag vågar inte starta om datorn innan Petter kommer hem ifall han vet hur man kan fixa. Han ska förresten designa Molly Sandéns myspace! Molly ska vara med i melodifestivalen, så det är ju en stor kund!!:) 

Idag är det 206 dagar kvar till Tjejmilen och 212 dagar till Stockholm Halvmarathon. Nu ska jag börja träna, på riktigt! Variation är min plan. I kväll ska jag köra Core och Funktionell träning. Jag är laddad!

Nu sitter Lina på flyget mot äventyret i Australien! Åt middag allihop hos mamma och pappa igårkväll och sa hej då. Ett halvår är en lång tid... som å andra sidan kommer att gå väldigt snabbt. Jag vet att hon kommer att ha det bra, men kan inte låta bli att sakna henne ändå!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits