Tidig morgon

Är det inte onödigt att vakna kl fem på en sovmorgon och inte kunna somna om? Det tycker jag. Det verkar bli en fin dag i alla fall. Solen skiner på hustaken. Ska iväg och träna på förmiddagen, kanske får jag lite sällskap av Tove. 

Snart börjar helgen närma sig också. Tror att jag ska cykla hem till Ostra idag och låna köket där. Ska baka bröd och göra tacopaj som jag kan bjuda Max och Liselotte på när de kommer på lördag. På söndag ska vi till Stockholm. Jag och Liselotte ska springa tjejmilen! 

I måndags var familjen Löfholm här och åt lunch med oss! Det var mysigt! Eventuellt har de lockat med oss till Norge i september för att surfa! Det är mkt som händer i höst, men om vi hinner vore det en superkul grej!!

Igår fikade vi med Simon som flyttar till Jönköping i veckan. Det blir tomt utan våra vänner här! Ni ska veta att ni är så välkomna att hälsa på oss!!! 

Nu ska jag titta lite på Nyhetsmorgon och dricka en stor kopp te!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Då är allt som vanligt... Malin = Nyhetsmorgon! Snart är det skola! Spännande!

2009-08-28 @ 12:46:20
Postat av: Maria

Och lycka till på söndag förresten!!!

2009-08-28 @ 12:47:05
Postat av: Malin

Tack! Haha, ja nu är allt som det ska!:)

2009-08-28 @ 16:35:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits