Beslutsångest

Bekymmersväck i pannan... hmmmmm! Jag tänker så det knakar! Ska bestämma mig för vilka kurser jag ska läsa i höst. Tror jag börjar få till det.. men studera.nu vill inte öppnas! 

Så här tänker jag:
Period 1 - Träningsfysiologi, och Hälsa och miljö
Period 2 - Kost och fysisk aktivitet i ett folkhälsoperspektiv, och Idrottspsykologi
Period 3 - Hälsofrämjande arbete - samhällsnivå
Period 4 - Hälsoekonomi

Ett alternativ är att läsa Träningslära hela period 1 och 2... 

Måste kolla upp vad man kan tillgodoräkna sig lite mer ordentligt innan jag vågar skicka in!

Beslutsångest...

Snart ska jag börja med middagen, sen iväg och köra Funktionell träning, och sen till kyrkan och sjunga (övning inför påskhelgen)! Tänk att det snart är påsk!! Ska fira i kyrkan, hos mamma och pappa, och i fjällen!! Härligt! Påskriset och påskduken är redan på plats här hemma =)

Ska gräva lite i frysen nu!

Kommentarer:
Postat av: Monica

Hej Malin!

Du får ta lite bilder så jag får se hur mysigt ni har det.

Kram Monica

2009-04-06 @ 16:37:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits