Tiden flyger iväg

Vet inte vart tiden flugit iväg den här veckan!! Fullt upp! 

Jag och Maria har jobbat på bra med projektet så imorgon blir vi klara, en vecka före sista inlämningsdag, och går på påsklov! Skönt!

I går efter skola och träning var det tjejkväll, den här gången hemma hos Rebecka. Mysigt! Och GRATTIS igen till Sofia och Anton som förlovade sig igår!!!

Snart ska jag iväg och cykla. Petter ska fixa maten idag. Sen ska vi öva till Refuel. Ska hinna gå igenom det sista i vår projektskiss innan jag lägger mig också... känns inte så jobbigt när det bara är små detaljer! 

      
Så här ser det ut nu hos oss! Lite trångt och bökigt med cyklarna kanske men ganska vårigt ändå!=)

Kommentarer:
Postat av: mamma

Fint ni fixat! Söt påskhare! Hoppas att den kommer med nåt gott.

2009-04-09 @ 12:48:03
Postat av: mamma

Ser fram emot fikat med dej.

2009-04-09 @ 12:49:22
Postat av: Maria

Vad fint ni har det!!! :-)

Trevlig påsk och ha det så bra i Kittelfjäll nu! Tack för fint samarbete dessa veckor förresten :-D

2009-04-09 @ 15:06:56
Postat av: Karin

Den var nog den sötaste påskhare jag har sett!!! :-)



2009-04-09 @ 19:15:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits