(o)inspiration

Vääldigt oinspirerande att sitta inne när Eskilstuna bjuder på strålande vårväder utanför fönstret. Blir nog en sväng runt Vilsta i eftermiddag i alla fall... måste börja springa lite nu för att vara fit till halvmaran i slutet av sommaren. Det är visst samma sak att  träna en viss sak för att jag måste/vill ta mig runt halvmaran med båda benen i behåll, som när jag måste plugga in något för att klara tentan. Det ÄR egentligen jättekul, men bara för att jag har lite tidspress har löpningen fått ge vika för andra mer inspirerande och kravlösa träningsformer för tillfället! Det fina vädret gör i alla fall att det är mer värt att ge sig ut och springa än att stänga in sig på Forever. Tack solen! :)

Var ute och cyklade igår i skogen i Vilsta. Har köpt hjälm nu, så att vi stå på lite hårdare! Det var riktigt härligt! Och jobbigt :) Varenda muskel har fått sig en omgång!

Har förresten just varit och fikat och sett världens sötaste lilla kille, Max! :) Marias lilla knodd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits