Att göra-lista

Idag ska jag...

- Leta information till b-uppsatsen och försöka bestämma mig för vad jag ska skriva om. Nu har man ju chansen att skriva om i princip vad som helst.

- Sortera papper och sätta in i pärmar. Började igår, men måste nog fortsätta idag för det är en hel del papper man samlar på sig.

- Beställa böcker.

- Bestämma mig för vilka bågar jag ska köpa och hämta ut linser.

- Sova. Det är som att luften går ur en när man blivit klar med en kurs.

- Träna.

- Laga mat och göra matlådor. 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Låter som att du har fullt upp!

Jag för min del har bara softat idag. Lunch på bryggan i mora och kaffe på bron hemma. Min bästa födelsedag på länge.

2009-04-27 @ 16:26:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits