Vardagslyx

Idag har vi intensivpluggat till grupparbetet på Mdh i Eskilstuna. Riktigt skönt faktiskt att inte behöva ta tåget även om det inte känns som något problem egentligen att pendla! Nu har jag skrivit nästan fyra sidor om "förändringsprocessen" eller "stages of change". Spännande, spännande. Vet inte hur spännande det kommer vara när jag tar fram och läser igenom det imorgon. Tillslut vet man knappt vad det är man vill komma fram till. Ska försöka plocka ut det viktigaste. Många timmar framför datorn! Har en del kvar att läsa tills imorgon också då vi ska prata om barn och skolan ur ett folkhälsoperspektiv. Antingen läser jag det på tåget imorgonbitti eller ikväll när jag har varit och tränat. Jag är taggad idag för att jag sprang 80 min igår!! Nästa söndag ska jag satsa på 90 min. Nu gäller det att inte köra på för hårt i veckan bara så att kroppen hänger med! Det där med balans är viktigt, men inte alltid det enklaste.

Vi har just ätit pannkakor! Med riktiga blåbär och hallon!! Mmmmm:) lite vardagslyx!

Dags att ta tag i kvällen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits