Tidningen!!

Godmorgon!

Vill först säga ett STORT GRATTIS till Karin idag på hennes 20 års dag!!!! Hurra hurra hurraaaa!

Och sen måste jag säga att vi har fått Kuriren, både idag och igår!!:) Har vaknat båda gångerna brevbäraren slängt in den genom brevöppningen... är ingen rutinerad stadsbo än. Hur som helst så är jag jätteglad över att jag har fått läsa tidningen nu på morgonen till frukosten! Det hör liksom till. Det är en konst det där med att bläddra, äta macka och dricka te på samma gång... men väldigt bra när jag går upp innan Petter (och det händer ganska ofta) så slipper jag väcka honom med tv4as morgonnyheter! Han är nog tacksam:)

Nu ska jag dricka upp mitt te och slita mig från våran sköna soffa! För snart ska jag till Sthlm!! :)

 

Kommentarer:
Postat av: Karin

Tack tack tack!!!

Så glad jag blir :) :) :)



2008-09-13 @ 22:08:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits