Skohylla!!

Jag har köpt en skohylla! En alldeles jättefin vit skohylla. Tog den sista de hade kvar på Indiska. Den är nu fullproppad med skor (och då har jag inte ens ställt dit alla) och jag undrar lite hur Petter ska få plats med sina skor när han kommer hem? Kanske dags att göra en skorens.

Har varit på jättetrevligt kalas hos Widholms ikväll. Simon fyllde år idag! Grattis!! Kul att man har så nära till varandra nu! Sen jag kom hem därifrån har jag suttit och läst i min tjocka "Health promotion"-bok och tittat lite halvhjärtat på "The perfect man" (tjejfilm!). Imorgon har vi en föreläsning och sen ska vi prata ihop oss i gruppen om redovisningen på torsdag. Ska bli skönt att ha det gjort!

Ska försöka ta tag i och göra ett seriöst träningsschema snart. Antingen får jag helt enkelt ställa klockan supertidigt på morgonen, eller så får jag hitta nån tid under dagen då det funkar. Imorgon ska jag på spinning-intensiv 70 min. Kommer bli grymt skoj!

Har lite roliga grejer framöver att se fram emot. För mig är det nödvändigt med såna saker. Det gör hösten lite lättare att ta sig igenom. För hösten har en tendens att kännas väldigt grå och tung och jag brukar alltid drabbas av nån slags "hösttrötthet" och bara vilja ligga i sängen och sova (och det är ingen överdrift). I helgen som kommer ska jag vila och vara värd i kyrkan. Helgen efter det åker jag och mamma till Stockholm. Shoppa kläder, gå på Löplabbet och fika. Helgen efter det ska jag hälsa på Lina i Örebro fred-lörd. Helgen efter det fyller jag år! Ska visserligen jobba den helgen men lite kalas hinns det nog med.

Nu är det dags att lägga sig. God natt!

Kommentarer:
Postat av: lossasmoster

Kul att läsa...iaf nån som är alive.

Kram! Eva

Tack för senast förresten


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits