Plugg hela dagen!

Gick upp samtidigt som Petter kl sju. Vi tände ljus, lyssnade på Jack Johnsson och åt frukost. Mysigt!! Nu är han på jobbet. Hans sista vecka i Västerås, sen ska han få jobba i Eskilstuna. Skönt!

Hemstudier hela dagen idag och imorgon. Ska plugga till tentan på fredag! Känns lite läskigt att skriva tenta. Salstentamen, hur läskigt låter inte det?? Kl. nio börjar mitt schema för dagen idag så då är det bara att börja reda ut alla begrepp som "demografisk och epidemiologisk transition", "patogenes och salutogenes", "prevalens och incidens".. hej och hå! :) Men det ska nog gå!

Ringde jobbet igår. Ska jobba i helgen. Kul :/  lite avlägset när man börjat komma in i studierna! Känns som att jag har läst på Mdh hur länge som helst trots att det bara är en månad :) Känns som att jag är på rätt ställe. Klassen är bra och man lär sig massor. Det ända minuset är att det känns som att man inte har så mycket tid över till annat... måste göra nått åt hur min almanacka ser ut och typ skriva "ledig" lite här och där för att bara kunna gå o fika med någon utan att känna sig stressad.

Det blir nog pyjamas hela dagen idag... skööönt... hejhopp!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Alltså det där med demiografisk transition... det har jag kört fast på :-P Det är lite mycket att hålla reda på tycker jag! En dag kvar nu att plugga, lycka till!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits