Klar

Har haft två mycket bra dagar på jobbet (trots att jag inte varit särskilt entusiastisk innan), men nu är det färdigjobbat och färdigpluggat för den här veckan! Har en skön känsla av att vara klar. Som när man får pricka av på sin jättelånga att-göra-lista. Ungefär så känns det nu. Och jag är leedig imorgon.

Imorgon ska jag njuta av att:
- sova länge
- äta frukost länge
- frisk luft
- springa runt vackra Sundbyholm
- och förhoppningsvis av att rulla tummarna.. skönt att få vara lite rastlös.

Ikväll ska jag vara uppe sent!! Är egentligen väldigt trött, men jag har ingen tid att passa imorgonbitti  och det ska utnyttjas :) På tisdag börjar nya kursen! Forskning, metodik och epidemiologi nånting tror jag...

Nu ska jag kolla på tv! Trevlig kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits