Höstdag

Trots en riktig vilodag känner jag mig tröttare nu än igår. Kanske för att man har tillåtit sig själv att slappna av. Har bara gjort mysiga saker idag. Egen tid. Sprungit, druckit kaffe och läst tidningen (nogrannt), sovit, gått en promenad i solen & gjort ett försök att fota hösten. Tände en brasa, kröp ner under en filt och åt lunch i soffan. En god avocadosallad från ett fulladdat kylskåp. Inget att klaga på, alls! Är bara helt slut. Kroppen värker och ögonen hänger. Petter är sjuk. Bara jag inte blir det också.

Sa ju att jag inte skulle lägga in några bilder här... men det ser ju så mycket roligare ut! Så därför lägger jag in några från idag!

  
   

Kommentarer:
Postat av: Julia

Malin! Jag saknar våra fika-stunder!!!!

2008-09-29 @ 19:13:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits