Hej hösttrötthet!

Om jag var trött igår, är jag sjukt trött idag. Har lyssnat på en jätteintressant föreläsning om hjärnan på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi introduktion till den nya gruppuppgiften. Brainstormade lite. Började leta fakta i böcker och på nätet så fort jag kom hem och har sen dess suttit och läst. Nu är jag så less att jag bara vill gömma alla böcker på nått jättehemligt ställe så att jag aldrig hittar dom igen!!! Borde egentligen fixa iordning en matlåda tills imorgon (men jag oooorkar inte). Även om "salladslandet" är grymt är det ju inte helt ekonomiskt i längden.

Vi är så trötta nu. Vi går upp jättetidigt på morgonen för att Petter måste åka iväg till jobbet. Jag måste ju inte gå upp men blir för stressad av att ligga kvar. När vi kommer hem på eftermiddagen vill vi bara sova! Haha. Det är den där eländiga hösttröttheten. Den är aldrig välkommen men dyker ändå alltid upp.

Idag har vi varit gifta i exakt 1 månad! Har inte haft så mycket tid för oss själva, men det är så mysigt och härligt att vara gift!! Och så var det ju den där matlådan ja...

Kommentarer:
Postat av: Karin

Grattis grattis grattis till en månad!!!:) Tänk vad tiden går fort...



2008-09-09 @ 19:29:48
Postat av: Hannah Widholm

tänk! en månad redan.Tiden rusa ju iväg... Ansökan gick nog ok. ligger väl i mellannivå med alla andra i klassen. Inte bäst, inte sämst. Svensk lagom.

Borde ta tag i näste uppgift nu men orkar inte heller. Lite kvällsfika o sen sova blir det. tar tag i det imorn. fika snart! kramar!!!!!

Postat av: Edvin

Stort Grattis!!!

2008-09-10 @ 07:34:11
URL: http://edvinberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan rekomendera den där koppen kaffe mot höst trötthet!!!

2008-09-10 @ 08:46:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits