Guldvärt

Igår var en sån där skön dag man vill spara i minnet länge! Gick upp tidigt när Petters väckarklocka ringde och åt frukost tillsammans med honom, sen satt jag kvar i soffan en stund och läste tidningen och kollade på nyhetsmorgon. Skönt att slippa stressa. Tog sen en liten promenad, i strålande sol, ner till Friskis och tränade en lång stund. Det är kanon när man tränar runt kl. nio på en vardag för då är man nästan helt ensam inne på gymmet. Sen tog jag en lång dusch och packade iordning lite grejer och träffade sen min pappa på stan och åt lunch! Lånade en bil och åkte till Örebro på eftermiddagen.

På kvällen hade jag och Lina en riktig tjejkväll! Vi hyrde Beck och åt godis. Sen satt vi och pratade länge, länge! Det var länge sen jag var uppe så sent :) Idag har vi gått på stan i Örebro. Jag är riktigt bra, måste jag säga, på att hitta snygga och billiga skor! Köpte ett par schyssta höstskor, Cheap monday, för bara 99 kr! Mina skor tar upp 99% av skohyllan här hemma, hehe. Vi tittade också på Edvin och Emmalisa som hade spelning på Järntorget, jätteduktiga var dom! Sen drack vi kaffe på Waynes innan vi gick hem igen. Fick sällskap av Petter i bilen hem på eftermiddagen. Skönt!

Imorgonbitti är det vårat team som ska sjunga på gudstjänsten! Ska träffa Julia efteråt på Sylvia! Blir grymt. Jag och Petter har en ensam kväll ikväll... väldigt skönt och välbehövligt! Han är bäst min man :)

Trevlig kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits