Förkylningskur

Efter att vi hade jobbat klart för dagen med grupparbetet gick jag hem och åt lunch, sen blev jag tvärfrusen och somnade på soffan med luvtröja, morgonrock och filt. Vaknade igen med en jobbig huvudvärk som inte vill ge sig! Har verkligen inte tid att vara sjuk nu!! På torsdag ska grupparbetet vara klart, på tisdag ska det redovisas och nästa fredag är det tenta! Dricker en massa vatten med citron, skippar träningen och sover istället. Nån som har någon bra förkylningskur?? Förutom te och varma sockor.

Borde egentligen plugga och läsa lite om folkhälsovetenskapens historia eller nått annat bra, men istället så hittade jag en bra sida: www.saltochpeppar.se. Hm... kanske ska göra ett storkok och fixa matlådor... eller baka scones (halvfärdiga så att det bara är att stoppa in i ugnen imorgonbitti och få nybakt bröd till frukost). Varför blev jag plötsligt så inspirerad till allt annat än att läsa?

Ska börja med att ta en dusch så får vi se vart det här slutar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits